Wil je weten hoe ik verder te werk ga en/ of heb je interesse kun je het volgende doen;
Mailen, bellen of app-en:
Je kunt mij benaderen via de mail, telefonisch of WhatsApp bereiken. Kijk voor meer informatie onder het kopje contact. Tijdens dit eerste contact kunnen we, indien gewenst, een afspraak maken voor een intakegesprek.
Intakegesprek:
Het intakegesprek is geheel vrijblijvend, kosteloos en duurt ongeveer een uur. Het gesprek vindt bij jou thuis plaats. We bespreken wat je hulpvraag is en ik geef informatie over hoe ik hier het beste op kan aansluiten. Tevens maken we kennis om te zien en voelen of het contact goed voelt. Alle besproken informatie wordt uiterst vertrouwelijk behandeld.
Voorstel:
N.a.v. het intakegesprek maak ik een voorstel op maat. Waarin ik beschrijf wat ik voor jou kan betekenen en wat de kosten daarvan zijn. Deze stuur ik naar je op, per e-mail of post.
Bevestiging:
Als je beslist om samen met mij aan de slag te gaan, stuur ik een bevestiging met daarin alle gemaakte afspraken.
Aan de slag:
Samen gaan we er voor zorgen dat jou woonplek weer georganiseerd en netjes is. Zodat je weer tijd hebt voor leuke dingen en vooral rust ervaart!
Heb je behoefte aan wat meer informatie? Laat het me dan gerust weten: info@heleenmulder.nl
Reiskosten: Er wordt € 0,25 per kilometer in rekening gebracht.